Hotărâri ale Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2023-2024 (aici)
Hotărâri ale Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2022-2023 (aici)
Hotărâri ale Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2021-2022 (aici)
Decizie privind componența CA pentru anul școlar 2021-2022
Hotărâri ale Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2017-2018
Hotărâri ale Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2018-2019
Hotărâri ale Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2019-2020
Hotărâri ale Consiliului de Administrație pentru anul școlar 2020-2021
MISIUNEA ȘCOLII NOASTRE
- Satisfacerea nevoii fiecărui elev de a se simţi competent în a deţine şi utiliza informaţia, deschis spre schimbare şi spre învăţarea şi respectarea valorilor unei societăţi democratice;
- Dorința de a ne deschide porţile pentru toţi copiii, devenind şcoală incluzivă („şcoală pentru toţi”), de a oferi elevilor şansa să înveţe în funcţie de interesele, aptitudinile, necesităţile proprii, de a forma personalităţi tolerante, echilibrate, dezvoltate armonios;
- Convingerea că fiecare elev poate învăţa; Este responsabilitatea noastră ca educatori să ajutăm elevul să dea măsura potenţialului său maxim;
- Toţi elevii sunt unici şi au nevoi şi stiluri de învăţare proprii, au dreptul la un mediu de învăţare sigur şi adecvat, trebuie să aibă propria responsabilitate în procesul de învăţare;
- Şcoala trebuie să devină o comunitate bazată pe efort şi dorinţă pozitivă, încurajare şi sprijin reciproc;
- Şcoala trebuie să se implice şi să folosească părinţii şi comunitatea ca ajutor deoarece sunt parteneri esenţiali în procesul instructiv – educativ;
- Școala trebuie să ofere tuturor elevilor posibilitatea de a învăţa în funcţie de ritmul, capacităţile şi nevoile proprii şi să se exprime conform trăsăturilor individuale de personalitate.
- Sarcina şcolii este, prin urmare, nu doar aceea de a transmite cunoştinţe, ci, mai ales, una educativă, de formare a personalităţii elevului.
VIZIUNE ȘI ȚINTE STRATEGICE
- Şcoala „Ionel Teodoreanu” îşi propune responsabilizarea elevilor, pregătirea lor pentru adaptare şi afirmare.
- Dezvoltarea CDŞ în funcţie de nevoile comunitare şi social generale pornind de la nevoile individuale de educaţie.
- Crearea în şcoală a unui climat de siguranţă fizică şi psihică pentru elevi şi profesori.
- Dezvoltarea la elevii şcolii a competenţelor de comunicare socială.
- Reducerea absenteismului şi abandonului şcolar.
- Oferirea pentru elevii cu cerinţe educaţionale speciale de servicii specializate (programe adaptate, consilier şcolar, profesor de sprijin, logoped).
- Încurajarea participării cadrelor didactice la stagii de formare naţionale şi internaţionale în funcţie de nevoile identificate.
- Iniţierea/continuarea colaborării cu alte şcoli din judeţ, din ţară şi străinătate în cadrul parteneriatelor educaţionale.
- Efectuarea demersurilor necesare către Primărie şi Consiliul Local pentru finanţarea terenului de sport multifuncţional.
- Îmbunătăţirea/extinderea reţelei de calculatoare.
- Dezvoltarea programului şcoala după şcoală pentru elevii aflaţi în situaţii de risc.
MISIUNEA ȘCOLII NOASTRE
- Satisfacerea nevoii fiecărui elev de a se simţi competent în a deţine şi utiliza informaţia, deschis spre schimbare şi spre învăţarea şi respectarea valorilor unei societăţi democratice;
- Dorința de a ne deschide porţile pentru toţi copiii, devenind şcoală incluzivă („şcoală pentru toţi”), de a oferi elevilor şansa să înveţe în funcţie de interesele, aptitudinile, necesităţile proprii, de a forma personalităţi tolerante, echilibrate, dezvoltate armonios;
- Convingerea că fiecare elev poate învăţa; Este responsabilitatea noastră ca educatori să ajutăm elevul să dea măsura potenţialului său maxim;
- Toţi elevii sunt unici şi au nevoi şi stiluri de învăţare proprii, au dreptul la un mediu de învăţare sigur şi adecvat, trebuie să aibă propria responsabilitate în procesul de învăţare;
- Şcoala trebuie să devină o comunitate bazată pe efort şi dorinţă pozitivă, încurajare şi sprijin reciproc;
- Şcoala trebuie să se implice şi să folosească părinţii şi comunitatea ca ajutor deoarece sunt parteneri esenţiali în procesul instructiv – educativ;
- Școala trebuie să ofere tuturor elevilor posibilitatea de a învăţa în funcţie de ritmul, capacităţile şi nevoile proprii şi să se exprime conform trăsăturilor individuale de personalitate.
- Sarcina şcolii este, prin urmare, nu doar aceea de a transmite cunoştinţe, ci, mai ales, una educativă, de formare a personalităţii elevului.
VIZIUNE ȘI ȚINTE STRATEGICE
- Şcoala „Ionel Teodoreanu” îşi propune responsabilizarea elevilor, pregătirea lor pentru adaptare şi afirmare.
- Dezvoltarea CDŞ în funcţie de nevoile comunitare şi social generale pornind de la nevoile individuale de educaţie.
- Crearea în şcoală a unui climat de siguranţă fizică şi psihică pentru elevi şi profesori.
- Dezvoltarea la elevii şcolii a competenţelor de comunicare socială.
- Reducerea absenteismului şi abandonului şcolar.
- Oferirea pentru elevii cu cerinţe educaţionale speciale de servicii specializate (programe adaptate, consilier şcolar, profesor de sprijin, logoped).
- Încurajarea participării cadrelor didactice la stagii de formare naţionale şi internaţionale în funcţie de nevoile identificate.
- Iniţierea/continuarea colaborării cu alte şcoli din judeţ, din ţară şi străinătate în cadrul parteneriatelor educaţionale.
- Efectuarea demersurilor necesare către Primărie şi Consiliul Local pentru finanţarea terenului de sport multifuncţional.
- Îmbunătăţirea/extinderea reţelei de calculatoare.
- Dezvoltarea programului şcoala după şcoală pentru elevii aflaţi în situaţii de risc.